Кошик
335 відгуків
+380 (67) 625-89-66
ЛЮКС АВТО
Кошик

Моторне масло Addinol Extra Truck MD 1049 LE 10W40 205л

39 876 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 722160540000
Моторне масло Addinol Extra Truck MD 1049 LE 10W40 205л
Моторне масло Addinol Extra Truck MD 1049 LE 10W40 205лНемає в наявності
39 876 ₴
+380 (67) 625-89-66
+380 (67) 625-89-66
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Продукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGD
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникADDINOL
Країна виробникНімеччина
Вид маслаНапівсинтетичне
Застосування за типомВантажні автомобілі
Для типу двигунівДизельний
В'язкість масла по SAE10W-40
Об'єм рідини205 л
Стандарт APICI-4
Стандарт ACEAE6, E7
Допуск Mercedes BenzMB 228.51
Інформація для замовлення
  • Ціна: 39 876 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner