Продукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGDПродукт призначений для двигунів Євро-3. 4 і 5. а також нового покоління двигунів для вантажних автомобілів Євро-6 з системою рециркуляції відпрацьованих газів, що пред'являють найвищі мастильно-технічні та екологічні вимоги. В якості першого високотехнологічного масла для дизельних двигунів (High Tech Diesel Engine Oil. HTDEO). що володіє властивостями low SAPS. особливо рекомендується для важких комерційних автомобілів і автобусів, оснащених недавно розробленою системою рециркуляції відпрацьованих газів. Чудово підходить для двигунів, що функціонують на природному (CNG) і / або зрідженому (LPG) газі. Рекомендуються для транспортних підприємств із великим парком автомобілів, що працюють на природному газі. У разі двигунів класу Євро-5 і 6 неухильно дотримуватися вимог, установлених виробниками! Властивості - Масло класу low SAPS - низький вміст зольних присадок - менше фосфор і сірковмісних присадок - Підвищена миюча здатність - Поліпшені фрикційні властивості - Відмінні низькотемпературні властивості - Чудова стабільність до старіння і зрушенню - Низька випаровуваність Допуски ОЕМMAN M 3271-1, MAN M 3477 , MB 228.51, Volvo VDS-3, Renault RLD-2, MTU Oil category 3.1, JASO DH-2, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MB 226.9, DAF, Renault RXD, DAF HP 2, Fiat- Iveco, Scania Low Ash, Caterpillar ECF-1-a, Volvo CNG, Renault RGD
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ADDINOL |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Застосування за типом | Вантажні автомобілі |
Для типу двигунів | Дизельний |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Об'єм рідини | 205 л |
Стандарт API | CI-4 |
Стандарт ACEA | E6, E7 |
Допуск Mercedes Benz | MB 228.51 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 39 876 ₴