Універсальна олія з формулою ЕР (Extreme Pressure). За протизадирними властивостями перевершує будь-яку багатоцільову олію. Застосовується для змащення та захисту вузлів і з'єднань, що працюють за нормальних теплових і високих механічних навантажень. Надійно захищає підшипники під час їхньої роботи за температури до +130 o С, короткочасно до +150 o С (температура краплепадіння вище +180 o С). Традиційно використовується в ступильних підшипниках за нормальних режимів експлуатації автомобіля. Також може використовуватися для змащення підшипників помпи, генератора, кульових з'єднань підвіски та кермового керування, хрестовина карданів. Інші застосування: підшипники кочення й ковзання різних вузлів і механізмів у побуті та на виробництві з нормальними термінами заміни. Комплекс ЕР (Extreme Pressure) захищає механізми від руйнівного зносу за умов експлуатації, де використання звичайних літієвих мастил неприпустиме. Має високу механічну та хімічну стабільність і зберігає захисні та протизносні властивості навіть після дії тривалих механічних і теплових перевантажень. Завдяки сильній липкості залишається на змащених поверхнях навіть під дією вібрації та високих швидкостей обертання. Є водовідштовхувальним і може використовуватися в вузлах, що працюють у контакті з водою. Утворює гарну ізоляцію, запобігає забрудненню вузла (підшипника) Технічних вимог: NLGI 2 (ASTM D217) ISO-L-XBCEB 2 (ISO 6743-9) KP2K-20 (DIN 51502) застосування Традиційно використовується в ступичних підшипниках під час нормальних режимах експлуатації автомобіля. Також може використовуватися для змащування підшипників помпи, генератора, кульових з'єднань підвіски та кермового керування, хрестовина карданів. Інші застосування: підшипники кочення й ковзання різних вузлів і механізмів у побуті та на виробництві з нормальними термінами заміни. Комплекс ЕР (Extreme Pressure) захищає механізми від руйнівного зносу за умов експлуатації, де використання звичайних літієвих мастил неприпустиме. Внести мастило у вузол через прес-оливку до її появи із зазорів змащуваного з'єднання. Під час ручної закладки. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим стару змазку.
Інформація для замовлення
- Ціна: 146 ₴